Edukacja

Na czym polega system AdWords?

Istnieje wiele rodzajów reklam, z których można korzystać, aby dać odbiorcom znać o swojej obecności i przedmiotach działalności. Większość jednak ma ten minus, że nie ma się kontroli nad tym, do kogo się trafia. Można więc wyświetlić komunikat dużej liczbie użytkowników, ale nie dotrzeć do tych, którzy akurat są zainteresowani danym przedmiotem czy usługą. Jest tak na przykład z reklamą telewizyjną czy radiową. Bardziej ścisłe możliwości daje internet i narzędzie reklamowane oferowane przez najpopularniejszą na całym świecie, a także i w Polsce, przeglądarkę internetową.

Precyzja przekazu

Reklamy wyświetlane w Google, określane jako kampanie AdWords, to bardzo precyzyjny sposób docierania do potencjalnych odbiorców. Wyświetlają się one tylko tym osobom, które w danym momencie, i na obszarze oraz w czasie określonym przez reklamodawcę, wyszukują jednego z określonych haseł. Pojawia się im wtedy reklama, nad której treścią także mają pełną kontrolę. Wzbogacona ona może być o szereg rozszerzeń, takich jak rozszerzenia objaśnień, linków do podstron czy zawierające numer telefonu, za sprawą którego użytkownik może od razu zadzwonić do firmy.

Korzyści rozszerzeń Rozszerzenia, których dodanie wzbogaca kampanie AdWords zapewnia szereg korzyści, zależnych od danego typu. Przykładowo, numer telefonu można ustawić tak, aby wyświetlał się jedynie w godzinach, w których ktoś faktycznie może go odebrać, ani nie powodować niepotrzebnych połączeń i irytacji potencjalnych klientów, którzy nieświadomie dzwonią po godzinach pracy. Rozszerzenia objaśnień dają za to dodatkowe miejsce na przekazanie większej ilości informacji.

Więcej informacji znajdziesz na stronie : https://webuzzeria.com/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *