Inne

Psychologia człowieka a projekt kalendarza wielkoformatowego

Psychologia efektywnego marketingu jest przedmiotem intensywnie badanym, ale dyskusje na temat psychologii za wykorzystywaniem obrazów fotograficznych jako narzędzia marketingowego są mniej rozpowszechnione, co jest zaskakujące, biorąc pod uwagę świat, w którym żyjemy! Okazuje się jednak, że świadomy umysł lubi być otaczany obrazami, które wywołują poczucie jedności i spokoju. Pomyśl o tym planując swój kolejny kalendarz wielkoformatowy.

Co umieścić w takim kalendarzu?

Obrazy, które powinny się znaleźć w takiej wielkoformatowej formie kalendarza promocyjnego to np. zdjęcia natury, fotografie wiązane z „przynależnością” np. zwierząt. Istnieje bowiem w człowieku pragnienie odczuwania pewnych emocji i pewne obrazy są w stanie wywoływać te emocje – np. spokojne i szczęśliwe uczucie przynależności które pojawiła się w reakcjach na obrazy natury, a także na wiele innych rodzajów obrazów, w tym tych zdjęcia, które budzą skojarzenia związane z przyjaciółmi i członkami rodziny, spokojnym snem i tym podobne.

Co jeszcze może przedstawiać taki kalendarz wielkoformatowy? Warto także w kontekście takich kalendarzy, koncentrować się głównie na dzikiej przyrodzie, malowniczych krajobrazach, charakterystycznych zabytkach i zajęciach sportowych. Można dzięki temu skorzystać z tego, co z biegiem lat odkryli naukowcy, a odkryli, co ludzie chcą zobaczyć i na co lubią patrzeć, co oznacza, że kiedy otrzymają kalendarz z takimi zdjęciami są bardziej skłonni umieścić go w swoim pobliżu, gdzie można na niego spoglądać. Jest to idealna podpowiedź dla firm, ponieważ oznacza to, że Twoje logo i dane kontaktowe są wyświetlane przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *